www.vteammd.fora.pl
 
Szukanie zaawansowane
   
 
Home Rejestracja FAQ Użytkownicy Grupy Galerie  
 
 


Forum www.vteammd.fora.pl Strona Główna Forum Regulamin Forum
Wyświetl posty z ostatnich:   
       
Napisz nowy temat  Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi

Pią 15:44, 16 Lis 2007
Autor Wiadomość
wislak
Administrator
Administrator



Dołączył: 15 Lis 2007
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/50

Temat postu: Regulamin Forum

Regulamin Forum

1. Ogólne:

* Każdy Użytkownik wraz z rejestracją akceptuje poniższy Regulamin Forum.

* Jako, że do rejestracji na forum wymagane jest zaakceptowanie treści regulaminu to jego nieznajomość nie będzie zwalniała od kary w przypadku złamania zasad.

* Regulamin odnosi się do każdego użytkownika forum jak i członków V-teamu Obowiązuje absolutna równość wobec zasad.

* Personel Forum V-team zachowuje sobie prawo do ostrzegania, cenzury i banowania Użytkowników w przypadku nieprzestrzegania zasad. Zasady obejmują zamieszczone posty oraz prywatne wiadomości (PW).



* Obowiązującym językiem na Forum (np. w postach, sygnaturach, avatarach itp.) jest język polski. Używanie innych języków jest niedozwolone.

* Przed założeniem nowego tematu na forum należy upewnić się, że jest on zakładany w odpowiednim dziale.

* Administracja Forum zastrzega sobie prawo do ewentualnych korekt regulaminu podczas działania forum. Wszystkie zmiany będą wprowadzane z lekkim wyprzedzeniem, a użytkownicy zostaną o tym poinformowani.



Niedozwolone jest:

* zamieszczanie postów w imieniu zbanowanych Użytkowników na Forum.

* podszywanie się pod członków Teamu V-team (zarówno tych w grze jak i forum) , wliczając w to naśladowanie ich nicków, avatarów, sygnatur itd.



* pisanie postów bezpośrednio pod sobą. W przypadku, gdy chcemy coś dodać do swojej poprzedniej wypowiedzi, używamy opcji Edytuj.

* pisanie postów, których głównym celem jest zdobycie większej ilości postów rankingu.

* "podbijanie" starszych wątków (zamieszczanie posta tylko po to aby temat znalazł się na pierwszej stronie). Obsługa Forum w uzasadnionych przypadkach ma prawo podbijać zamknięte tematy.



2. Treści Zabronione

W postach, profilach, avatarach i sygnaturach nie można zamieszczać treści:

* Pornograficznych, politycznie ekstremistycznych, obraźliwych, zabronionych przez prawo i powszechnie uznanych za moralnie niepoprawne.

* Wzywających do: nienawiści i dyskryminacji na tle rasowym/religijnym oraz odnoszących się do ideologii totalitarnych jak np. faszyzm, nazizm.


* Linki referencyjne do gier on-line oraz innych serwisów.
W przypadku MetalDamage linki takie są dopuszczalne w całym profilu (np tekst wewnętrzny, sygnatura). Nie można ich umieszczać tylko w postach.

* Merytorycznie nie należącej do danego Wątku, czyli tzw. Offtop'u oraz treści nie posiadającej żadnego sensu, mających na celu zaśmiecenie danego forum, czyli tzw Spam'u

* Treści których jedynym celem jest drażnienie bądź obrażanie innych uczestników społeczności. To samo tyczy się tzw "trollowania" tzn: pisania postów wyłącznie w celu irytowania innych ludzi bądź wszczynania awantur.

* Wulgarnych.

* Ograniczających się do pojedynczego słówka określającego emocje, np "fajnie". Należy w jakiś sposób poprzeć swoje zdanie, np.: "fajnie, bardzo podoba mi się sposób przedstawienia raportu wojennego".

* Flood, czyli kilkakrotne powtórzenie tego samego słowa lub znaku, np: "plz plz plz plz plz"

* Wszelkiego rodzaju reklam, bądź odnośników do stron mających na celu doprowadzenie danego użytkownika do jakichkolwiek korzyści majątkowych.

* Zachowywanie się jak dodatkowy moderator, np. pisząc "Temat zamknięty", pomimo że nie jest się założycielem tematu.



* Pisanych większości treści posta kolorem/kursywa/innymi metodami utrudniającymi ich przeczytanie. Dopuszczalne jest to tylko do podkreślenia ważniejszych fragmentów.

* Zabronione jest budowanie tzw. "drzewek z cytatów". Posty powinny byc przejrzyste i czytelne.



Każdy uczestnik Forum musi przestrzegać Regulaminu, gdyż akceptuje je z chwila rejestracji na forum.


Użytkownik może zarejestrować tylko JEDNO KONTO. Wyjątki są tylko dozwolone przez Administrację.

Administracja Forum MetalDamage.pl zastrzega sobie prawo do:

* blokowania/usuwania/modyfikacji kont użytkowników
* zamykania/usuwania wątków
* innych działań moderatorskich

bez podania wyraźnej przyczyny takiego działania.


Obsługa forum dysponuje zintegrowanym z forum narzędziem, którym może udzielać ostrzeżenia - standardowe kary na forum.
Użytkownik informowany jest o otrzymaniu ostrzeżenia poprzez Prywatną Wiadomość (PW) oraz poprzez odnotowanie ostrzeżenia w jego profilu na forum.
Otrzymanie określonej ilości ostrzeżeń może doprowadzić do otrzymania bana na forum.

* 10 ostrzeżenie = możliwy ban (stały lub czasowy)
* 20 ostrzeżenia = możliwy ban (stały lub czasowy)
* 30 ostrzeżenia = możliwy ban (stały lub czasowy)
* 40 ostrzeżenia = możliwy ban (stały lub czasowy)
* 50 ostrzeżenia = ban stały



W normalnych okolicznościach bana stałego otrzymuje się po otrzymaniu 5 ostrzeżenia. W wypadku dopuszczenia się wyjątkowo ciężkich przewinień może nastąpić to szybciej.



* Upomnienie - najlżejsza kara, stosowana w przypadku niewielkich przewinień. Traktowana ma być jak zwrócenie uwagi użytkownikowi przez Moderatora. W przypadku ignorowania upomnień użytkownik może zostać ukarany ostrzeżeniem.
* Blokada/usunięcie/przesunięcie posta lub wątku - standartowe działanie porządkowe na forum, które może być związane z nadawaniem ostrzeżeń.
Ponowna zmiana/edycja postów ocenzurowanych bądź zedytowanych przed Moderatora będzie karana.

* Edycja profilu - działanie porządkowe w przypadku użytkowników, którzy umieścili niedozwolone treści wewnątrz swoich profili.
* Ban na IP - kara nakładana w przypadku wyjątkowo ciężkich i wielokrotnych naruszeń regulaminu forum.






W przypadku odwołań od ostrzeżeń czy innych działań moderatorskich: w pierwszej kolejności należy skontaktować się z Administratorem.




Gdy mamy zastrzeżenia co do pracy Moderatora Forum to analogicznie jak w przypadku skargi na Moderatora: najpierw kontaktujemy się z samym zainteresowanym, w przypadku braku dojścia do porozumienia zgłaszamy się do przełożonego, czyli w tym przypadku Administratora Forum.

W przypadku złożenia skargi na Administratora Forum, zgłoszenie takie może rozpatrzyć tylko inny Administrator Forum.





W przypadku gdy użytkownik zauważy jakiekolwiek łamanie regulaminu forum, bądź regulaminu jednego z jego działów ma obowiązek zgłosić to w jeden z następujących sposobów:



* Wysyłamy do Moderatora zajmującego się danym działem PW, w którym informujemy o problemie.


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
      Do góry  
Sob 9:37, 17 Lis 2007
Autor Wiadomość
wislak
Administrator
Administrator



Dołączył: 15 Lis 2007
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/50

Temat postu:

Została wprowadzona zmiana w regulaminie :

Zamiast 5 ostrzeżeń można nadać 50 i za każde złamanie regulaminu będą dawane ostrzeżenia!

Dziękujemy
i
Przepraszamy Za utrudnienia

Team V-team


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
      Do góry  
Napisz nowy temat  Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi

 
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


      Do góry  

Strona 1 z 1
Skocz do:  
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Avalanche style by What Is Real © 2004
             
Regulamin