wislak
Administrator
Dołączył: 15 Lis 2007
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/50
|
Temat postu: Regulamin Forum |
|
|
Regulamin Forum
1. Ogólne:
* Każdy Użytkownik wraz z rejestracją akceptuje poniższy Regulamin Forum.
* Jako, że do rejestracji na forum wymagane jest zaakceptowanie treści regulaminu to jego nieznajomość nie będzie zwalniała od kary w przypadku złamania zasad.
* Regulamin odnosi się do każdego użytkownika forum jak i członków V-teamu Obowiązuje absolutna równość wobec zasad.
* Personel Forum V-team zachowuje sobie prawo do ostrzegania, cenzury i banowania Użytkowników w przypadku nieprzestrzegania zasad. Zasady obejmują zamieszczone posty oraz prywatne wiadomości (PW).
* Obowiązującym językiem na Forum (np. w postach, sygnaturach, avatarach itp.) jest język polski. Używanie innych języków jest niedozwolone.
* Przed założeniem nowego tematu na forum należy upewnić się, że jest on zakładany w odpowiednim dziale.
* Administracja Forum zastrzega sobie prawo do ewentualnych korekt regulaminu podczas działania forum. Wszystkie zmiany będą wprowadzane z lekkim wyprzedzeniem, a użytkownicy zostaną o tym poinformowani.
Niedozwolone jest:
* zamieszczanie postów w imieniu zbanowanych Użytkowników na Forum.
* podszywanie się pod członków Teamu V-team (zarówno tych w grze jak i forum) , wliczając w to naśladowanie ich nicków, avatarów, sygnatur itd.
* pisanie postów bezpośrednio pod sobą. W przypadku, gdy chcemy coś dodać do swojej poprzedniej wypowiedzi, używamy opcji Edytuj.
* pisanie postów, których głównym celem jest zdobycie większej ilości postów rankingu.
* "podbijanie" starszych wątków (zamieszczanie posta tylko po to aby temat znalazł się na pierwszej stronie). Obsługa Forum w uzasadnionych przypadkach ma prawo podbijać zamknięte tematy.
2. Treści Zabronione
W postach, profilach, avatarach i sygnaturach nie można zamieszczać treści:
* Pornograficznych, politycznie ekstremistycznych, obraźliwych, zabronionych przez prawo i powszechnie uznanych za moralnie niepoprawne.
* Wzywających do: nienawiści i dyskryminacji na tle rasowym/religijnym oraz odnoszących się do ideologii totalitarnych jak np. faszyzm, nazizm.
* Linki referencyjne do gier on-line oraz innych serwisów.
W przypadku MetalDamage linki takie są dopuszczalne w całym profilu (np tekst wewnętrzny, sygnatura). Nie można ich umieszczać tylko w postach.
* Merytorycznie nie należącej do danego Wątku, czyli tzw. Offtop'u oraz treści nie posiadającej żadnego sensu, mających na celu zaśmiecenie danego forum, czyli tzw Spam'u
* Treści których jedynym celem jest drażnienie bądź obrażanie innych uczestników społeczności. To samo tyczy się tzw "trollowania" tzn: pisania postów wyłącznie w celu irytowania innych ludzi bądź wszczynania awantur.
* Wulgarnych.
* Ograniczających się do pojedynczego słówka określającego emocje, np "fajnie". Należy w jakiś sposób poprzeć swoje zdanie, np.: "fajnie, bardzo podoba mi się sposób przedstawienia raportu wojennego".
* Flood, czyli kilkakrotne powtórzenie tego samego słowa lub znaku, np: "plz plz plz plz plz"
* Wszelkiego rodzaju reklam, bądź odnośników do stron mających na celu doprowadzenie danego użytkownika do jakichkolwiek korzyści majątkowych.
* Zachowywanie się jak dodatkowy moderator, np. pisząc "Temat zamknięty", pomimo że nie jest się założycielem tematu.
* Pisanych większości treści posta kolorem/kursywa/innymi metodami utrudniającymi ich przeczytanie. Dopuszczalne jest to tylko do podkreślenia ważniejszych fragmentów.
* Zabronione jest budowanie tzw. "drzewek z cytatów". Posty powinny byc przejrzyste i czytelne.
Każdy uczestnik Forum musi przestrzegać Regulaminu, gdyż akceptuje je z chwila rejestracji na forum.
Użytkownik może zarejestrować tylko JEDNO KONTO. Wyjątki są tylko dozwolone przez Administrację.
Administracja Forum MetalDamage.pl zastrzega sobie prawo do:
* blokowania/usuwania/modyfikacji kont użytkowników
* zamykania/usuwania wątków
* innych działań moderatorskich
bez podania wyraźnej przyczyny takiego działania.
Obsługa forum dysponuje zintegrowanym z forum narzędziem, którym może udzielać ostrzeżenia - standardowe kary na forum.
Użytkownik informowany jest o otrzymaniu ostrzeżenia poprzez Prywatną Wiadomość (PW) oraz poprzez odnotowanie ostrzeżenia w jego profilu na forum.
Otrzymanie określonej ilości ostrzeżeń może doprowadzić do otrzymania bana na forum.
* 10 ostrzeżenie = możliwy ban (stały lub czasowy)
* 20 ostrzeżenia = możliwy ban (stały lub czasowy)
* 30 ostrzeżenia = możliwy ban (stały lub czasowy)
* 40 ostrzeżenia = możliwy ban (stały lub czasowy)
* 50 ostrzeżenia = ban stały
W normalnych okolicznościach bana stałego otrzymuje się po otrzymaniu 5 ostrzeżenia. W wypadku dopuszczenia się wyjątkowo ciężkich przewinień może nastąpić to szybciej.
* Upomnienie - najlżejsza kara, stosowana w przypadku niewielkich przewinień. Traktowana ma być jak zwrócenie uwagi użytkownikowi przez Moderatora. W przypadku ignorowania upomnień użytkownik może zostać ukarany ostrzeżeniem.
* Blokada/usunięcie/przesunięcie posta lub wątku - standartowe działanie porządkowe na forum, które może być związane z nadawaniem ostrzeżeń.
Ponowna zmiana/edycja postów ocenzurowanych bądź zedytowanych przed Moderatora będzie karana.
* Edycja profilu - działanie porządkowe w przypadku użytkowników, którzy umieścili niedozwolone treści wewnątrz swoich profili.
* Ban na IP - kara nakładana w przypadku wyjątkowo ciężkich i wielokrotnych naruszeń regulaminu forum.
W przypadku odwołań od ostrzeżeń czy innych działań moderatorskich: w pierwszej kolejności należy skontaktować się z Administratorem.
Gdy mamy zastrzeżenia co do pracy Moderatora Forum to analogicznie jak w przypadku skargi na Moderatora: najpierw kontaktujemy się z samym zainteresowanym, w przypadku braku dojścia do porozumienia zgłaszamy się do przełożonego, czyli w tym przypadku Administratora Forum.
W przypadku złożenia skargi na Administratora Forum, zgłoszenie takie może rozpatrzyć tylko inny Administrator Forum.
W przypadku gdy użytkownik zauważy jakiekolwiek łamanie regulaminu forum, bądź regulaminu jednego z jego działów ma obowiązek zgłosić to w jeden z następujących sposobów:
* Wysyłamy do Moderatora zajmującego się danym działem PW, w którym informujemy o problemie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|